Tuesday, July 3, 2012

aku kehilangan Mykad

Aduss...
Hari ini aku kehilangan Mykad, yang aku baru sedar pada jam 6.28pm.
Tp sebenarnya masa kehilangan adalah sekitar jam 2pm-3pm d Maybank Tawau.
iaitu selepas mengemaskini buku akaun.

*di situ lha kali terakhir aku menggunakan myKad aku..""

akhirnya cubaan untuk aku membuat pinjaman peribadi tidak dpt dibuat.
berikutan dengan memerlukan Mykad dan membaca cip.

jadi esok aku akan ke Maybank untuk mencuba nasib, jikalau ada sesiapa yang terpungut Mykad dan memberikan nya ke Kaunter Maybank.,harap2x sangat... jika tidak...berurusan ke
JPN lh nie,,,

berkenaan dengan JPN ni yg saya cuba kongsikan kepada anda diluar sana,, mungkin sdh tahu, or terbaca d mana blog, atau artikel orang lain.

sekarang ni ada myKad yg baru kn..

boleh tgk gmbr ini...

No comments:

Post a Comment